Search this site
Skip to main content
Skip to navigation
COLEGIUL ECONOMIC RÂMNICU VÂLCEA
COLEGIUL ECONOMIC
HOME
AVIZIER
ANUNȚURI
NOUTĂȚI
OFERTA ȘCOLARĂ
REGULAMENTE
DESPRE NOI
PROIECT - PROF
ACTIVITĂȚI
Extracurricular
Gazeta Sport
Consiliul Școlar al elevilor
Performanțe
CSAP - Cabinetul școlar de asistență psihopedagogică
PROIECTE EUROPENE
Abilități practice
Formare profesională
Bridge of Voices
Words of Wisdom
Quality label_Bridge of Voices
MOBILITATI VET 2021
Via Web2
Reading can be fun
PROIECT DE FORMARE PROFESIONALA VET/2022-1-RO01-KA121-VET-000059412
LINGUA MATHEMATICA
YOUNG VOICES OF EUROPE
PROIECTE
Micul antreprenor- Libraria Anda SA
CEAC
COLEGIUL ECONOMIC
HOME
AVIZIER
ANUNȚURI
NOUTĂȚI
OFERTA ȘCOLARĂ
REGULAMENTE
DESPRE NOI
PROIECT - PROF
ACTIVITĂȚI
Extracurricular
Gazeta Sport
Consiliul Școlar al elevilor
Performanțe
CSAP - Cabinetul școlar de asistență psihopedagogică
PROIECTE EUROPENE
Abilități practice
Formare profesională
Bridge of Voices
Words of Wisdom
Quality label_Bridge of Voices
MOBILITATI VET 2021
Via Web2
Reading can be fun
PROIECT DE FORMARE PROFESIONALA VET/2022-1-RO01-KA121-VET-000059412
LINGUA MATHEMATICA
YOUNG VOICES OF EUROPE
PROIECTE
Micul antreprenor- Libraria Anda SA
CEAC
More
HOME
AVIZIER
ANUNȚURI
NOUTĂȚI
OFERTA ȘCOLARĂ
REGULAMENTE
DESPRE NOI
PROIECT - PROF
ACTIVITĂȚI
Extracurricular
Gazeta Sport
Consiliul Școlar al elevilor
Performanțe
CSAP - Cabinetul școlar de asistență psihopedagogică
PROIECTE EUROPENE
Abilități practice
Formare profesională
Bridge of Voices
Words of Wisdom
Quality label_Bridge of Voices
MOBILITATI VET 2021
Via Web2
Reading can be fun
PROIECT DE FORMARE PROFESIONALA VET/2022-1-RO01-KA121-VET-000059412
LINGUA MATHEMATICA
YOUNG VOICES OF EUROPE
PROIECTE
Micul antreprenor- Libraria Anda SA
CEAC
regulamente
Regulamentul de organizare si functionare al Colegiului Economic 2022-2023.pdf
regulament intern.pdf
PAS 2022-2027.pdf
Harta parteneriatelor.docx
harta_parteneriatelor_2022-2023.xls
plan_operational.pdf
organigrama.pdf
plan_managerial.pdf
comisii metodice.pdf
pas 17 22.pdf
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse